torsdag 10 april 2008

Bad day

Träning idag.. Gick verkligen inte att koncentrera sig på övningarna, passningar som gick åt h*lvete, första touchar som flög åt alla håll och ben som inte ville springa..Ett huvud som kändes tungt och helt tomt. Tankarna gick i fotbolls spår men ändå var mitt undermedvetna någon annanstans. Deppigt, tungt och helt enkelt bara jobbigt. I bilen på väg hem blev det lite för mycket med en dålig träning, en ond ljumske och för många tankar på tunga saker. Som:
varför var flytten tvungen att bli av,
varför kunde inte han gillat mig istället,
varför är min pappa så långt bort,
hur många gånger har jag sett han sedan jag slutat nian(6ggr på 2år)
varför kan jag inte vara mycket bättre på fotboll än jag är,
varför mår jag som jag gör...
Jag har inget att egentligen vara ledsen för men jag är det ändå. Saknar det å jag saknar det men jag har egentligen lite att klaga på. Har tak över huvudet, mat, pengar, vänner.
Även om en av dom saknas hos mig som ett svart hål.
Har bara en hemsk känsla i magen som gör att jag mår dåligt, tårar brännande innan för ögonlocken och klumpar i halsen..

Näe nog med dåligt nu
Peace

Inga kommentarer: