tisdag 15 april 2008

Ny dag-nya med och motgångar

Ah ny vecka, nya friska tag och orken på topp. Eller hur var det nu?
Match söndag, på sveiges sämsta plan så nu är mina vader än engång hårt åtsatta och onda.
Måndag och engelska, ovanligt tråkig lektion. Debatt förberedande och träning ör nationella.. Sedan matte b, vilket som vanligt är otroligt seg timme där jag gör väldigt lite och mest ingenting, men fick reda på att jag ligger på G dock ett svagt men klara nationelle hyfsat så är det klappat och klart!

Sen har jag besluts ångest.. Funderar starkt på att gå college i USA och spela fotboll, skickat mail till coacher och även fått posetiva svar. Men nu börjar jag tvivla på om det är så bra ändå.. Jag känner att fyra år på "fel" sida atlanten inte skulle göra underverk för mina sociala kontakter här och jag vill verkligen inte tappa tex amanda och sofia och det känns som om vi kommer glida isär om jag flyttar.. De är verkligen inget jag vill!'

Rapporten från dagens träning skulle nog lyda: Carro är sämst och har noll koll på bollen över huvudtaget! Och just nu känns de som om det skulle kunna stämma väldigt bra!UUUUSSSCCCHHHH!!!!!!!!!!


Min högsta dröm just nu är att vara bäst i fotboll och ha mina bästa kompisar nära mig. Just nu känns detta som en väldig stor omöjlighet!!

Slut med negativa tankar och dags för sängen. Sova är skönt-somna är ett helvete!
Peace out!

Inga kommentarer: